Archbishop Reyes Avenue Camputhaw, Cebu, Filippinerna
Det bekväma 4-stjärniga Hotel Elizabeth Cebu, som ligger cirka 6 minuters gångavstånd från Kukuk's Nest, erbjuder 32 rum med utsikt över staden. Hotellet erbjuder gästerna spabehandlingar, gemensam lounge och rekreationsanläggningar, på gångavstånd från Cebus provinsialmuseum.
Detta fantastiska hotell har ett mysigt läge 2 km från Filippinska taoisttemplet. Sevärdheter i området inkluderar Santo Nino-basilikan (2,1 km) och Karmelitkloster (1 km). Dessutom hittar du barer och restauranger nära boendet. I området finns University of the Philippines Cebu, som ligger några meter bort från Elizabeth i Cebu. Busstationen Cebu - balamban - asturias - tuburan v-hire terminal kan hittas cirka 5 minuters gångavstånd från det här hotellet.
Rummen har förrådsutrymme tillsammans med luftkonditionering, samt gratis Wi-Fi och plattskärms-TV med satellitkanaler. För mer bekvämlighet erbjuds separat toalett och dusch.
Detta boende har restaurangen Flora som erbjuder kulinariska läckerheter. Gästerna kan tillbringa sin tid i lounge baren. Barområdet har lounge.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Hotel Elizabeth Cebu!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Jacob
2023-10-01
Frukostbuffé, all mat var mycket god.
Peter
2023-08-04
Underbart och väldigt rymligt hotell med trevlig personal och trevlig restaurang. Ljuvlig frukostbuffé. Bra och otroligt läge, bredvid Infinity...
Gustaf
2023-05-19
modernt ställe, underbara sängar och duktig personal. stort rum med gratis wi-fi, kokvrå och soffa. underbar frukost, underbar service. gratis parkering på plats. perfekt och bra läge nära butiker, stormarknaden och matställen, fantastisk utsikt. pianobar.
Mats
2023-05-18
Läget var perfekt för att resa runt Cebu, inte långt från butiker och många restauranger. Sammantaget var det ganska stort och renoverat, och det fanns ett funktionellt badrum. Personalen var gästvänlig och kompetent, det var en trevlig upplevelse.